Zapewnienie kompleksowej obsługi gastronomicznej imprezy plenerowej „Święta Truskawki” w dniach 24–25.06.2023 r
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu Buczek dn. 28.04.2023 r
ul. Szkolna 1
98-113 Buczek
tel. 436774096
e-mail : gokis1@interia.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Buczku zaprasza do składania ofert na zapewnienie kompleksowej obsługi gastronomicznej imprezy plenerowej „Święta Truskawki”
która odbędzie się w dniach 24 – 25.06.2023 r. w Buczku na zasadzie wyłączności.
- Zamawiający :
Gminny Ośrodek Kultury i Sportu
- Szkolna 1
98-113 Buczek
tel. 436774096
e-mail: gokis1@interia.pl
- Opis przedmiotu zamówienia :
- Na przedmiot zamówienia składa się : zapewnienie kompleksowej obsługi imprezy plenerowej Święta Truskawki w terminie 24 – 25.06.2023 r. na zasadzie wyłączności.
- Zakres rzeczowy podmiotu zamówienia, który musi zapewnić Wykonawca Święta Truskawki
w dniach 24 – 25.06.2023 r. obejmuje :
- a) Stoiska gastronomiczne o zróżnicowanym asortymencie, w tym :
- potrawy z grilla, rożna (tj. kiełbasa, szaszłyk, karkówka, itp.)
- inne potrawy (tj. zupa, bigos, golonka, ziemniaki itp.)
- fast food (tj. hot dog, zapiekanki, hamburger, itp.)
- napoje bezalkoholowe (woda gaz/niegaz., soki wieloowocowe, inne napoje)
- stoiska z napojami alkoholowymi do 4,5% oraz piwo (zgodnie z Ustawą z dn.26.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi j.t. Dz.U.2012 nr 0 poz.1356)
- wystarczającą ilość stanowisk jednolitych do obsługi uczestników imprezy na poziomie
5000 – 15000 osób.
- b) Min. 500 miejsc konsumpcyjnych (plenerowych) ławy, stoły, parasole.
- c) halę namiotową (namiot VIP) o wymiarach min.20m x 15m z podłogą drewnianą, stołami
i miejscami do siedzenia, catering dla min. 150 osób w formie zimnych i gorących bufetów
szwedzkich z serwisem zimnych i gorących napojów – menu do ustalenia.
- Wykonawca zapewnia sobie we własnym zakresie (agregat prądotwórczy dla potrzeb
handlu i gastronomii), sprzęt gaśniczy oraz inny niezbędny sprzęt i środki potrzebne do wystawienia i funkcjonowania stoisk.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączności po stronie GOKiS :
- potrawy regionalne, w tym m.in. : ciasta, chleb i inne potrawy z wykorzystaniem truskawek
- stoiska z goframi, watą cukrową, popcorn, kukurydza itp.
- stoiska z miodem
- stoiska cukiernicze (krówka, żelki itp.)
- stoiska z lodami z automatu i gałkowymi
- stoiska z napojami alkoholowymi regionalnymi
- stoiska z kwasem chlebowym
- stoiska z artykułami : artystycznymi i rękodzieła (ceramika, biżuteria ręcznie robiona, haft, filc, kamienie szlachetne, biżuteria, wiklina, rękodzieło artystyczne, obrazy, kompozycje z suszonych kwiatów, pamiątki, książki, odzież, stoiska promocyjne)
- stoiska z zabawkami,
- obsługa lunaparku
5.Wykonawca zobowiązany jest do :
- rozstawienia stoisk zgodnie z wytycznymi Zamawiającego na wydzielonym terenie
- obsługi punktów gastronomicznych podczas w/w imprezy w czasie jej trwania oraz do bieżącego utrzymania czystości w granicach swojego obszaru w czasie i po każdym dniu imprezy
- wydawania posiłków na naczyniach jednorazowych
- posiadania zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną oraz wszelkich zaświadczeń i pozwoleń
- posiadania sprawnych instalacji i urządzeń elektrycznych.
- Wykonawca rozlicza transakcję z Zamawiającym w PLN.
- O obsługę gastronomii z wyłącznością mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
- złożą ofertę zgodnie z zakresem zamówienia
- posiadają uprawnienia określonej działalności, tzw. posiadają aktualną koncesję – zezwolenie
na prowadzenie działalności gastronomicznej oraz zgodę Stacji Epidemiologicznej. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
- Oferty należy przedłożyć na załączonym formularzu ofertowym. Do oferty należy załączyć :
- aktualny wpis z właściwego rejestru o działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie
do obrotu gospodarczego w zakresie objętym ofertę, wystawienie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- zgoda Stacji Epidemiologicznej na prowadzenie działalności gastronomicznej
- Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy zobowiązany jest
do wpłaty na rzecz Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Buczku 80% kwoty zadeklarowanej
w formularzu ofertowym, pozostała kwota zostanie wpłacona do dnia 03.07.2023 r.
10 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku nie wpłacenia
w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy 80% kwoty zadeklarowanej w formularzu ofertowym.
III. Procedura
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w podziale na zadania. W przypadku zapytania ofertowego zostanie wybrana tylko 1 oferta.
- Kryteria oferty cen – najwyższa cena.
- Termin i miejsce składania ofert – do dnia 05.05.2023 r..do godz. 15.00
osobiście na adres : Gminny Ośrodek Kultury i Sportu ul. Szkolna 1, 98-113 Buczek
nr tel. 436774096, e-mail : gokis1@interia.pl. Liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Zamawiającego w zakresie ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych.
- W przypadku wątpliwości co do złożenia ofert, Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych rozmów, negocjacji w celu wyjaśnienia zapisów w formularzu ofertowym.
- Wyłoniony w postępowaniu Wykonawca w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty jest zobowiązany do podpisania umowy. W terminie 7 dni od od podpisania umowy do wpłaty na rzecz Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Buczku 80% kwoty zadeklarowanej
w formularzu ofertowym, pozostała kwota zostanie wpłacona do dnia 03.07.2023 r.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku nie podpisania umowy
i nie wpłacenia 80% kwoty zadeklarowanej w formularzu ofertowym w terminach wskazanych
w punkcie 6.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
Załączniki
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Buczku |
---|---|
Data utworzenia: | 2023-04-28 |
Data publikacji: | 2023-04-28 |
Osoba sporządzająca dokument: | Jolanta Nietupska |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 509 |